Reklamační proces

Chci reklamovat zboží 

  • V případě potřeby záruční reklamace Vám pomůže naše reklamační oddělení. Pro urychlení doporučujeme vyplnit náš PDF "Reklamační formulář", který naleznete ke stažení ZDE.
    Ten nám následně zašlete na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "záruční reklamace". Jakmile Vám potvrdíme přijetí žádosti, předejte nám zboží spolu s nákupní fakturou a to buď přímo na naši prodejně v Rýmařově, nebo jej pošlete jako běžný balík poštou, či přepravní službou na naši adresu ARTHAS.CZ, Reklamační oddělení, náměstí Míru 221/8, 795 01 Rýmařov. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. O přijetí zásilky, změnách a ukončení případu budete informováni e-mailem.
  • Jestliže potřebujete storno již převzaté objednávky, můžete tak učinit na základě Vašeho zákonného práva na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. V tomto případě je nutné kompletně vyplnit náš PDF "Formulář o odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů" uzavření přes internet, který naleznete ke stažení ZDETen nám následně zašlete na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů". Jakmile Vám potvrdíme přijetí žádosti, předejte nám zboží buď přímo na naši prodejně v Rýmařově, nebo jej pošlete jako běžný balík poštou, či přepravní službou na naši adresu ARTHAS.CZ, Reklamační oddělení, Náměstí Míru 221/8, 795 01 Rýmařov. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. O přijetí zásilky, změnách a ukončení případu budete informováni e-mailem.

Jaký typ dokladu budu potřebovat pro uplatnění reklamace?

  • Bude Vám stačit pouze faktura (kterou naleznete ve Vašem emailu). Žádné další doklady jako např. (potvrzený záruční list, dodací list) nejsou potřeba. 

Zboží jsem obdržel poškozené 

1. Pokud je poškozený obal zásilky 

  • Pokud je poškozený obal zásilky, zásilku nepřebírejte a do předávacího protokolu spolu s dopravcem uveďte jako důvod nepřevzetí - poškození zásilky při přepravě. Poté nás prosím kontaktujte na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "nepřevzetí zásilky z důvodu poškození při přepravě". Do textu e-mailu je potřeba vždy uvést číslo faktury a Vaše jméno. Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás zpětně kontaktovat ohledně dalšího postupu. 

2. Pokud je poškozené zboží uvnitř zásilky

  • Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem, případně je zboží poškozené, je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala. Následně sepište protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění často nebere přepravce žádný zřetel. Poté nás prosím kontaktujte na email reklamace@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "poškození zboží při přepravě". Do textu e-mailu je potřeba vždy uvést číslo faktury a Vaše jméno. Dále o jakou položku zboží (je-li jich na faktuře více) z faktury se jedná. Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás zpětně kontaktovat ohledně dalšího postupu. 

Reklamační řád ke stažení ZDE.

Formulář o odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů ke stažení ZDE.