Vážení zákazníci, aktuálně pro vás rozšiřujeme nabídku dopravců o Balíkovnu a GLS. Omlouváme se za dočasné technické potíže se správným zobrazením skladové dostupnosti – na jejich odstranění již pracujeme. Objednávky vyřizujeme bez omezení. Děkujeme za pochopení.

Průvodce nákupem

Jak zakoupit zboží? 

  • Na e-shopu si buď z kategorie, či pomocí vyhledávání vyberte produkt, který si přejete zakoupit. Vybraný produkt vložíte do košíku kliknutím na tlačítko Koupit. Poté můžete nerušeně pokračovat v nákupu a do košíku přidávat další produkty. Pokud už máte v košíku opravdu vše co potřebujete, klikněte na Váš košík v pravém horním rohu e-shopu.
  • Následně si jednoduše ve třech krocích dokončete objednávku.
  • V prvním kroku košíku najdete seznam produktů, které jste si do košíku vložili. V tomto kroku ještě můžete měnit počet kusů jednotlivých produktů. Jakmile jste s obsahem košíku spokojeni klikněte na tlačítko "Pokračovat".
  • V druhém kroku si vyberte dle Vašeho výběru způsob dopravy a platby. Podrobnější informace o možnostech dopravy a platby naleznete rovněž této v sekci "Vše o nakupování", dále doprava, či platby. V tomto kroku se Vám rovněž zobrazuje "Rekapitulace objednávky", která slouží jako přehledné shrnutí Vaši objednávky. Jakmile si zvolíte dopravu a platbu klikněte opět na tlačítko "Pokračovat".
  • Nyní se dostáváme k poslednímu třetímu kroku, ve kterém zadáte doručovací a fakturační údaje. Pokud jste registrovaný uživatel, můžete použít přihlášení a my automaticky vyplníme Vaše údaje. Teď již stačí Vaší objednávku potvrdit tlačítkem "Objednat". A je to! Zobrazí se Vám informace o přijetí/odeslání Vaší objednávky, včetně Vašeho čísla objednávky. Nakonec Vám zašleme potvrzení Vaší objednávky a to do e-mailové adresy.

Proč se registrovat? 

  • Odpadává Vám neustále vyplňování doručovacích a fakturačních údajů.
  • Jako první se dozvíte o novinkách a promo akcích.
  • Díky údajům z Vaši registrace Vám můžeme poskytnout rychlejší odezvu v případě potřebné komunikace.

Za jak dlouho zboží obdržím?

  • Pokud je zboží skladem a objednávku dokončíte do 15:00 v pracovní den, expedice většinou probíhá ještě tentýž den. Očekávat zboží můžete obvykle během 1-2 pracovních dnů (tato lhůta je pouze orientační).
  • Pokud je zboží na externím skladě, expedice probíhá většinou do 2-3 pracovních dnů (tato lhůta je pouze orientační). Jakmile bude zboží expedováno, obdržíte tuto informaci do emailu. 
  • Jestliže zboží není skladem, o předpokládaném naskladnění a expedici Vás budeme informovat. 

Jak zrušit objednávku? 

  • Jestliže potřebujete stornovat objednávku nepřevzaté objednávky, kontaktujte nás na email info@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "Storno objednávky" a číslo objednávky. Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás zpětně kontaktovat s potvrzením, že storno objednávky skutečně proběhlo, popřípadě Vás požádáme o dodatečné informace.