Průvodce nákupem
Jak zakoupit zboží?
- Na e-shopu si buď z kategorie, či pomocí vyhledávání vyberte produkt, který si přejete zakoupit. Vybraný produkt vložíte do košíku kliknutím na tlačítko Koupit. Poté můžete nerušeně pokračovat v nákupu a do košíku přidávat další produkty. Pokud už máte v košíku opravdu vše co potřebujete, klikněte na Váš košík v pravém horním rohu e-shopu.
- Následně si jednoduše ve třech krocích dokončete objednávku.
- V prvním kroku košíku najdete seznam produktů, které jste si do košíku vložili. V tomto kroku ještě můžete měnit počet kusů jednotlivých produktů. Jakmile jste s obsahem košíku spokojeni klikněte na tlačítko "Pokračovat".
- V druhém kroku si vyberte dle Vašeho výběru způsob dopravy a platby. Podrobnější informace o možnostech dopravy a platby naleznete rovněž této v sekci "Vše o nakupování", dále doprava, či platby. V tomto kroku se Vám rovněž zobrazuje "Rekapitulace objednávky", která slouží jako přehledné shrnutí Vaši objednávky. Jakmile si zvolíte dopravu a platbu klikněte opět na tlačítko "Pokračovat".
- Nyní se dostáváme k poslednímu třetímu kroku, ve kterém zadáte doručovací a fakturační údaje. Pokud jste registrovaný uživatel, můžete použít přihlášení a my automaticky vyplníme Vaše údaje. Teď již stačí Vaší objednávku potvrdit tlačítkem "Objednat". A je to! Zobrazí se Vám informace o přijetí/odeslání Vaší objednávky, včetně Vašeho čísla objednávky. Nakonec Vám zašleme potvrzení Vaší objednávky a to do e-mailové adresy.
Proč se registrovat?
- Odpadává Vám neustále vyplňování doručovacích a fakturačních údajů.
- Jako první se dozvíte o novinkách a promo akcích.
- Díky údajům z Vaši registrace Vám můžeme poskytnout rychlejší odezvu v případě potřebné komunikace.
Za jak dlouho zboží obdržím?
- Pokud je zboží skladem a objednávku dokončíte do 15:00 v pracovní den, expedice většinou probíhá ještě tentýž den. Očekávat zboží můžete obvykle během 1-2 pracovních dnů (tato lhůta je pouze orientační).
- Pokud je zboží na externím skladě, expedice probíhá většinou do 2-3 pracovních dnů (tato lhůta je pouze orientační). Jakmile bude zboží expedováno, obdržíte tuto informaci do emailu.
- Jestliže zboží není skladem, o předpokládaném naskladnění a expedici Vás budeme informovat.
Jak zrušit objednávku?
- Jestliže potřebujete stornovat objednávku nepřevzaté objednávky, kontaktujte nás na email info@arthas.cz. Do předmětu emailu uveďte "Storno objednávky" a číslo objednávky. Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás zpětně kontaktovat s potvrzením, že storno objednávky skutečně proběhlo, popřípadě Vás požádáme o dodatečné informace.